Brak dostawców
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§1
Postanowienia ogólne
Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].
Właścicielem Sklepu jest:
P.W. DORIS Dorota Mieczkowska z siedzibą w Elblągu 82-300, przy ul. Fromborskiej 3/2, działający pod marką SZKRABOWO, NIP: 578 167 91 00 , adres email: sklep@szkrabowo.pl
Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
§2
Zamówienia
Zamówienia można składać w następujący sposób:
poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
pocztą email na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia za pomocą poczty email lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Sklep.
§3
Płatności
Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Płatność i dostawa.
Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
Klient wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT i wysłanie jej przez Sklep do Klienta drogą elektroniczną (konieczne jest podanie adresu elektronicznego przez Klienta w formularzu zamówienia).
§4
Wysyłka towaru
Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firmy kurierskiej.
W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem lub kartą płatniczą, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu
§5
Reklamacje
Do składanej reklamacji prosimy o dołączenie dowodu zakupu otrzymanego przy odbiorze zamówienia (faktura VAT).
W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien dostarczyć do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności
Klient odsyła towar na swój koszt na adres siedziby Sklepu (§1, punkt 2)
Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty odesłania ponosi Sklep.
Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
§6
Prawo odstąpienia od umowy
Na podstawie Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia od pobrania https://szkrabowo.pl/odstapienie-od-umowy.docx
Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
W terminie 14 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę.. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.
§7
Ochrona prywatności
Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
§8
Własność intelektualna
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§9
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.